Kek Batik

Oh hello there awesome peopleeee! *menjerit* hahahaha Semalam kan kita buat kek batik. *ceh tu pun nak bagitahu* First time ni! And yknow what? Menjadi! And sedap pula tu xD hehehehe *muka bangga.jpg* Satu benda yang aku bersyukur sangat ialah, 'dapur aku tak terbakar'. LOL Ok ini ingredients dia.


Senang je buat dia. Tapi penat sebab nak kena gaul dia tu -_- Liat gila d0h. hahahah Haaa aku buat tak ikut sukatan ._. Aku campur je berapa banyak ikut suka nenek aku.....tapi menjadi! Oh what a miracle~ Ok ni gambar dia dah nak siap. Bentuk dia buruk sikit hhehehe


Sepatutnya coklat kena lagi tebal supaya tak nampak bentuk bulat tu, tapi tak cukup ah xD hahahaha
Ok and aku masukkan dalam peti sejuk. Tunggu lah berapa jam kan. Then aku potong. Tadaaaa~ Tengoklah hasilnya~ ba dum tss

 Nampak macam sedap kan? Memang sedap pun :p ehehehe
Ok itu sahaja kisah kek batik Nadeera. Nak rasa, boleh datang rumah eh. hahaha Sampai di sini sahaja pertemuan kita, jumpa anda pada episod yang seterusnya~ pam pam pam pom pom pom Bye gula hati xx